Tuesday, December 27, 2011

Kerjutan terakhir bagi 2011...

Salam semua,
sory coz lambat update blog ni...
sibuk ckit skarang ni...
Bru2 ni aku da join PAAA round the island..
2 la last game aku bg tahun 2011.
Allahamdulilah syukur coz game 2 x menghampakan aku dan yang lain2...
Ni kerjayaan yg terakhir bg tahun 2011...
Aku merupakan pelari yang kedua
Team yang aku wakil memduduki tempat pertama pd kejohanan 2..
 dimana tahun lepas sekadar tempat kedua.
walaupapun aku ucap tahniah pd semua yg terlibat
coz kerjasama antara pasukan telah membawa kerjayaan kepada kita...


 Juara Ketegori Men Open & Men Veteran.

 Penang forward club A

tempat permulaan perlari ke-8

ni saja2 ja tangkap.(hihiihihihihihih)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates