Monday, November 19, 2012

Misi Terlaksana di Penang Bridge International Marathon 2012

Assalamualaikum,

18 Nov 2012 telah berlalu dngan larian jambatan pulau pinang menjadi medan
terakhir pertarungan aku pada tahun ini. Larian yg bermula pada jam 2pg
dimulakan dengan ketegori full marathon (42km).
Aku bertanding dalam kategori half marathon (21km) yg dilepaskan pada jam 3pg.
Tahun ini aku mengsasarkan kedudukan 15 terbaik dan cuba baiki catatan yg aku
buat masa Putrajaya Night Marathon bulan lalu.

Alhamdulilah aku berjaya menduduki tempat ke-10 keseluruhan dgn catatan masa
1:30:00.59 mengatasi catatan yg dibuat bulan lalu... Walaupun bukan catatan peribadi terbaik
tetapi sudah mengubat kecewaan yg lalu.Ini Merupakan larian terakhir untuk jambatan ini kerana tahun hadapan akan berlangsung di jambatan baru... Pada tahun  2010 aku mencatatkan masa 1:23:06s kedudukan ke-7 manakala tahun lepas 1:26:47s kedudukan ke-22. Walaupun catatan masa agak jauh ttp
larian ini memberikan stu semangat untuk misi seterusnya pd tahun 2013 akan dtg.

Hadiah yg dimenangi

Pace larian

keputusan top 15 half marathon


Jumpa lg tahun hadapan di jambatan baru!!!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates