Tuesday, May 8, 2012

Kejohanan Olahraga Terbuka 2012 POANS/MSN/MSSNS/MILO

Kejohanan yang berlangsung pada 5 dan 6 mei 2012
merupakan kejohanan pra-sukma untuk pemilihan atlet2 negeri masing2..
bg aku kejohanan ni nk tgk pencapaian kau sendiri coz umor dah lebih tuk sukma...
Dari perlis kami hanya pergi 4 orang shaja..

800m wanita
Afina bt Azamin


1500m lelaki dan wanita
afina bt azamin
muhaimin bin abdul basher
mohd haffis mansor


3000m wanita
afina bt azamin


3000m steeplechase
muhaimin abdul basher
mohd haffis mansor
muhammad firdau abdul rashid


5000m
muhammad firdaus adbul rashid

alhamdulilah walaupun tidak berjaya memperolehi pingat..
tp kami dpt beri saingan hngga berjaya mencipta PB masing2..
bagi aku acara 1500m target aku tuk wat time yg lebih baik lg lepas ni...
dan 3000m steeplechase adalah acara baru bg aku..
jg klu lompat 2 xkena jgn gelak la no..hahahahha
ni da beberapa gmbar yg aku ada..

5000m final

 1500m semi final

 1500m semi final. *layak ke final

3000m steeplechase final

3000m steeplechase final

3000m steeplechase final


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates