Wednesday, January 12, 2011

Misi 2011

Salam semua,

Tahun ni aku masih belum beraksi lagi di sddkan masih belum ada event yg aku inginkan...
pada tahun ni aku berharap dpat la beraksi lebih banyak event berbanding thun lpas....
tahun lepas aku hanya beraksi 20 event sahaja secara keseluruhan ak mempeolehi kerjayaan
pd setiap event..

tahun ni aku berharap dpt memperbaiki catatan masa ak thun lpas....
misi utama ak thun ni adalah nk pecahkan rekod peribadi aki di Penang Bridge International Marathon yg aku lakukan tjun lepas....(1:23:06)
thun ni aku target buat bawah 1jam 20mnit....( 2 target ak sendiri thun lepas tp x tercapai.. heheheh)

Apa2 pun aku terhutang budi pada coach aku Abdul Rashid yg tlah bnyak mengajar aku dr A-Z ttg dunia larian ni...
..bertuah aku rasa sbb da coach mcm 2...
Bagi aku thun ni aku nk jdikan tahun bermakna buat aku.skurang2 nya ak dpt mengharumkan nama aku, keluarga, coach, negeri dan negara malaysia ni...(tinggi gak anggan2 aku ni...)

thun 2011 ni jgak aku berharap akan memperolehi bnyak pengalaman n kerjayaan.

...bg rakan2 satu pasukan dengan aku..
ak harap kita x kan mudah berputus asa walaupun tewas...
biarkan dunia larian ni sebati dengan hidup kita...
... aku hrap dpt balas jasa coach aku yg mahu melihat kami berjaya dlm dunia larian ni..

Coach aku pernah berkata " ak nk tengok hampa semua berjaya.ak nk tgk owg taw yg ank buah rashid boleh berjaya."
Coach ak jgk nk tgk kami semua berjaya pecah masa peribadinya dlm dunia marathon...

Kami berjanji ak balas jasa baik coach yg telah bnyak memberi tunjuk ajar kpda kami...

berbalik pda misi aku td event pertama yg dijangka aku masuk adalah USM Relay....
walaupun ni acara trek dan bukan event kergemaran aku akan cuba buat yg terbaik....
aku akan mewakili jabatan aku kerja (UniMAP).

Walaupapun tumpu utama aku pd PBIM 2011 hjung thun ini...
event yg lain untuk mengukur perestasi semasa ak n rakan aku yg lain...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates