Tuesday, November 16, 2010

10k veterans run 2010

salam smua,
lama aku x post blog ni...
mklum la aku sbuk dngan traning..PBIM pun dah x lma dah..brapa hari ja lg....
pejam celik dah msuk 4 bulan aku traning ngn coach rashid....
pa2 pun aku kn cuba buat yg terbaik d PBIM ni.ak kn buktikn ak mampu cipta sjarah tersndiri....
aku ari ni bkn nk crita ttg PBIM..
aku nk cte ttg race yg last sblum PBIM...

14.11.2010 last race sblum PBIM iaitu 10k veterans run d penang..
race ni sbb persediaan terakhir sblum perjuangan sbenar bermula....
race ni jgk la aku mula pakai kasut race bru aku...
nike lunaracer+2....




pada game 2 ak mmbuat catatan 37mnit lbih....
aku mrasakan trek ni agak jauh ckit sbb time aku target x lpas..
aku mndpat tmpat pertama...
kdua anak coach ak..
ktiga rakan seperjuangan ak...
lpas snua majlis pemberian hadiah kami mnaiki kerta n mgukur smula jrak larian kmi...
slpas d ukur bru thu jarak sbnarnya iaitu 10.8km...
lbih 800m...
walaupa pun aku puas ngn race ari 2 n berharap pd PBIM ni impian aku tercapai




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates