Tuesday, May 10, 2011

Kejohanan Olahraga Remaja/Terbuka Perak 2011

Kejohanan yang berlangsung pada selama 2 hari iaitu 30-1 mei merupakan kejohanan pertama terbesar buat ak bg acara olahraga....
Pada kejohanan ini ak menyertai acara 800m, 1500m dan 5000m.. Bg ak ini lah masa yg sesuai untuk ak lakukan catatan masa peribadi terbaik (PB).. Walaupun kejohanan ini aku gagal memperolehi sebarang pingat tp aku ttp berpuas hati dngan timing ak walaupun ada sedekit rasa kecewa...

setelah aku melihat jadual pd hari pertama aku terpaksa lepaskan salah satu acara kerana jarak masa yg agk singkat ckit.
Hari pertama ak bermula dngn 5000m terbuka ak berjaya melakukan PB iaitu 17:09 tetapi sasaran awal ak adalah bawah 16mnit. selepas 3 jam acara 800m berlangsung.. Ak mmg impikan thun ini nk cuba dpatkan 2:00 tp disebakan ak tumpu acara 5000m jd ak hnya dpt lakukan 2:05s shaja....

Pada hari kedua acara 1500m berlangsung.. Aku berada di akhir 1 .. sebnyak 3 akhir yg berlangsung kerana terdapat bnyak perserta... dlm akhir 1 ak menduduki tempat pertama dngan catatan masa 4:24:34s ... manakala akhir 2 diunguli oleh afendi (atm) dan akhir 3 di ungguli oleh Jironi dngan 4:00s..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates