Tuesday, February 1, 2011

Kerjayaan berganda di satun Mini Half Marathon

2nd Andaman Satun Mini Half Marathon telah memberi aku stu lagi kejayaan yang manis dlm idop ak....
ni merupakan event kedua ak pd tahun 2011 selepas kerjayaan pertama aku mggu lepas apabila menjuari ketegori men open di sadao..
di satun aku mengulangi kejayaan mggu lepas apabila menjuarai ketegori men open 10.5k dan juara overall di rank 1.
Aku bersyukur setelah apa yg coach aku ajar ak dpat gunakan semua yg dia ajar..
kejayaan ini bkn utuk ak sowg tp untuk smua org (emak, coach dan team lari ak..
Aku hrap aku dpt teruskan prestasi ak ini untuk event seterus nya....

hari pendaftaran



bersantai dulu sebum game esoknya

makan free la...tp pedas ckit depa masak

runner 

10.5km

Penamat. Fun run(5k) pun ada hadiah gak cni...

Mini Hlf Maratahon(10.5k)
bergambar ngn runner dr thailand

Champions Men Open (10.5k)

Hadiah yg dimenangi

bergambar dengan hadiah masing2


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates