Tuesday, December 6, 2011

Teman aku ketika berlari

Salam semua...
lama dah aku x update blog ni...
maklum la lepas penang bridge je trus sengap.
hihihihihi

Penang bridge bru2 ni menamatkan perjuangan aku bg tahun ni..
aku harap tahun depan aku kan kembali dengan
impian yg baru n azam yg bru
bgi meneruskan perjuangan aku dlm
dunia larian..
lupakan sekejap bab 2,,,

Sekarang aku tgh pening nk cri kasut ni
Bukan senang nk dpt kasut mcm ni...
Maklum la kasut2 ni la teman aku time lari...
hihihihihihihi
sebelum ni aku penah cuba kasut2 jenis ni..
semua sesuai..

Nike Lunar Racer2
Kasut ni aku Pakai oktober 2010- november 2011
aku dah jual dah..sedih2....


Kasut yg aku idamkan sebelum ni ....

 Adidas adizero adios haile
kasut ni aku dah lama idam.. aku beli
semasa game di thailand ari 2..
may 2011- sekarang




Penantian kasut idaman aku untuk Tahun 2012 nti......!!!!!!!!!

ADIDAS ADIZERO ADIOS 2

Kasut ni yg Patrick Makau pakai semasa memperbaharui
rekod dunia 2:03:38s
Patrick Macau (Kenya)

Marathon Berlin 2011 (WR)

 Adidas Adizero Adios 2









Aku harap aku dpt memiliki kasut ni thun depan.hihihihihihi




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates