Friday, February 19, 2016

Trail In Twilight Star Run 2015 dan Misi 2016


Assalamualaikum lam xpost pasal lari..
Alhamdulillah setelah 2 tahun menyerpi dalam dunia larian , tahun 2015 aku kembali
menyertai larian... Dalam tahun 2015 yg lepas satu event yg mula menarik minat aku adalah Trail In Twilight Star.. Walaupun pertama kali berlari diluar kemampuan sasaran yg ditetapkan 12jam... aku hanya mampu berlari dalam masa 10 jam 51 minit untuk menduduki tempat ke-4... Disebabkan event ini, pada tahun 2016 ini aku terus terjebak ke dunia Ultra.... Next ultra aku adalah route68.. harap semua berjalan dengan lancar...

2016 misi untuk berlari event Ultra

Trail In Twilight Star 2015



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates