Thursday, June 14, 2012

Pemergiannya amat berat bg aku



14/6/2012 genap 4 tahun pemergiannya.
selama 4 thun ni hidup mnjadi sunyi tnya insan bernama ayah.
Shingga ke hari ni masih lg teringat hari terakhirnya bersama aku.
14/6/2008 mnjadi hari terakhirnya di dalam hidup aku.
aku x menyangkakan hari 2 merupakan hari terakhir
aku mlihatnya.

Bnyak kenangan manis aku dan ayah yg x dpt aku lupakan..
smasa aku kecil, ptg2 kami mesti berada di sawah bermain wau...
tiap kali ayah masuk pertandingan wau aku akan ikut sbb nk tgk wau ayah mng.
klu da masa aku ikut ayah ke hutan nipah untuk mengurut buah nipah untuk dijadikan air nira.
bnyak kenangan yg xdpt aku ceritakan dlm blog ni...

Aku ingat lg kata2 terakhir arwah kpada kami sekeluarga,
"ambil wit ni bayar ayaq ngn karan, lpas ni bkn da owg nk bayar dah"..
aku x sangka kata2nya itu merupakan kata2 terakhir sblum dia pergi...
Yg lebih sedih lg, aku x sempat berjumpa dgn ayh. aku xsempt berada disisinya saat2
terakhirnya di dunia ni..

Pemergian ayah telah mmbuatkan hidup aku sunyi. Hnya mak ja tmpat aku
 menumpang kasih sayang..
Aku berdoa agar arwah ayah ditempatkan di kalangan owg2 yg beriman..
Aku amat merindui ayah.. 



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates