Sunday, February 5, 2012

sadao run 2012 game pertama 2012

Salam semua.
hahahahahah
pagi tadi aku da game kat sadao, thailand..
syukur walaupun gagal mempertahankan kerjuaraan tahun lpas.
thun ni aku hnya menduduki tempat ke-3..
walaupun keadaan badan tidak berada dlm keadaan terbaik
aku mampu wat yg terbaik.. hnya mencatatkan 36 mnit berapat saat x ingat dah..
hihiihih 10km je...

munjur demam aku leg ckit pg td..
tdak jenuh nk abiskan larian.
alamatnya bhnti terus la aku td..
mujur2..hahahaha

peserta pertama melepasi garisan penamat
pelari dr thailand, kedua azanis,
ke-3 (haffis) aku la, ke-4 firdaus (along
dan ke-5 muhaimin.

bnyak trofi kat blakang 2

bersama coach rashid



bersama pelari thailand

ketegori men open

enjoy



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates