Friday, May 20, 2011

Minggu tanpa Game

  Setelah 2 minggu kekecewaan telah berlalu pergi... hujung minggu ni x de event lg yg aku masuk....
wat masa skrang aku fokus pd training... Coz hujung bulan ini aku akn ke hatyai marathon.. mungkin masuk 13k je kot..

  x mampu lg nk menahan kudrat nk abiskan 42km... hehehehehehhe.. xtaw la bila tibanya aku nk beraksi buat kali pertama bg 42km.. Lupakan dlu cte nk lari 42km... lambat lg ak nk join insya allah 2thun lg kot.hehehhe

  Minggu ni xde la plak cte ak nk kongsi.... nk kongsi pasal game pun dah lepas dah.. Last game 14mei ari 2.. Night Fun Run kat perlis.. ak no 2 ja tewas ngn runner dr thailand.. tp ak berpuas hati gak la coz pg 2 dah lanyak truk dah kat track kedah (Open Kedah)..

  Pe2 pun tngu la nti aku post cte lain kat blog ak ni..
bye2 semua...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates