Monday, August 30, 2010

songkhla international glorify marathon 2010,thailand


salam semua....

kemarin aku bru ja berentap dlm ketegori asia half maraton di songkhla,thailand...
bertmpat di General Prem Tinsulanonda Historical Park, Songkhla yg menawarkan hadia keseluruhan sbanyak 1.5 million baht...
Apa yg memyebabkan aku smangat nk tulis blog ni..aku berjaya mmbuat catatan peribadi terbaik aku yg sblum ini aku buat di putrajaya night marathon 2010 1:29:28s..
tp kemarin ak berjaya mgatasi ctatan 2 dngan 1:26:47s.... dngan mencatatkan kedudukan ke 8....



larian ini jga di sertai pelari dr kenya( cm biasa la depa ni pntang da game ada ja muka depa)..
ketegori yg dipertandingkan ialah:

Marathon, 42.195 km.
Half Marathon 21.100 km.
Mini Marathon 10.500 km.
Fun Run 4 km.

aku harap thun ni dpat mencatatkn time yg lebih bgus lg...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates