Thursday, April 7, 2016

Tuba Trail Run Langkawi, Malaysia


Alhamdulillah sudah lama tidak merasa keseronokan 
menyertai event2 mcm ni... Tuba Trail Run 2016 merupakan satu lagi
sejarah baru aku dalam bidang larian... berlari sejauh 30km dalam keadaan cuaca
yg agak panas bnyak memberi pengalaman baru dlm 
masa untuk persedian game seterusnya Route68 (70km)..
Keadaan Pulau Tuba yg agak panas disbbkan hujan tidak turun untuk berberapa
bulan ditambah pulak dngn berlari di Pulau membuatkan perlumbaan ini
agak mencabar.

Jambatan yg menghubungkan Pulau Tuba & Pulau Dayang Bunting

Untuk event di Pulau Tuba ini aku pergi untuk penuhi latihan aku
yg agak sibuk dengan kerja pada minggu lalu. Jd tidak meletakkan
sasaran untuk menang. Tapi alhamdulillah jgk aku dpt menduduki tempat yg
Ke-6 dan ke-17 keseluruhan...yang paling penting berjaya abiskan
perlumbaan dalam keadaan selamat tanpa kecerderaan.


1km terakhir sebelum garisan penamat

Minggu ni, minggu recovery sebelum game yg aku tunggu2 kan
selama ini berlangsung pada 10/4/2016.. harap dapat berikan persembahan
yg terbaik aku...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates